2013. július 27., szombat

SZJG 6.

Hát, megszenvedtem vele. Nem volt végülis rossz, csak olyan sok időbe telt, hogy az elejére nem is emlékszem... Asszem raktam ki arról is vmit, szóval most vegyük külön a végét.
Először is. Arnoldot szerintem nem kellett volna egy ennyire negatív karakternek beállítani. Elég lett volna, hogy hazajön, megkeveri a dolgokat, és hazamegy. Esetleg Reniék összekapnak. De ez már szerintem sok volt. Amúgy én mindig is bírtam a srácot, mert amíg a suliba járt, nem volt minden "rózsaszín"... Legalábbis Reni szemszögéből.
Amúgy tényleg nem rossz, meg aranyosak együtt, Cortez is jó fej, a poénok a régiek, csak... mindig is halogattam a dolgot, meg sosem fogalmazódott meg még bennem ennyire tisztán: nekem ez az egész sorozat MŰ.
És most nem csak Cortezről beszélünk, mert róla már régebben leírtam a véleményemet. De vegyük például Virágot. Elvileg mindenki jó franciából, akkor ő is. Na, most. Ha tényleg érti, meg minden, hogy lehet annyira hülye, hogy "kis zsiráfot" akar?? A többi még elmegy, bár Kinga is sok. A tanárokról, főleg Mádayról ne is beszéljünk... Hol van ilyen ember a valóságban? Meg az osztályközösség. Szép és jó, de szerintem ez sem valósághű. Mondjuk én is örülnék olyan osztálynak, ahol mindenkivel nagyon jóban vagyok...
Erről jut eszembe! Gratula az írónőnek, mert ügyesen megoldotta, hogy alacsony a létszám, így egyik karakter sem tűnik el... Jó, kivéve Gábort.

Ui.: El sem hiszem, hogy csak emiatt hoztam létre egy új címkét... Csalódtam magamban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.