2013. július 18., csütörtök

Supernaturals

Hajnal 5(!!!)-kor keltem és nem bírtam visszaaludni, úgyhogy megnéztem a Teen Wolf 6. epizódját. Hát nagyon büszke vagyok magamra, és örülök, hogy nem este, sötétben néztem meg. Elment volna egy Halloween-i résznek is! Ja... Derek. Hát az a fickó az eddigi 3 évad alatt most akasztott ki először. Mindenki azt hiszi, hogy halott, Scott ezért akar öngyilkos lenni, ő maga haldoklik, és van ideje ki tudja mit csinálni azzal a nővel... Akit amúgy ha 3x látott egész életében... -.-""

Amúgy True Blood-ot is néztem. Az amúgy már nem vészes, a Warlow-os dolog pedig meglepett. Egy jó pont! Amúgy én Eric helyében magamnál tartottam volna a kiscsajt, és olyan "Ericesen" felhasználtam volna valamire...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.