2013. július 6., szombat

Évadzáró

Kicsit eltűntem, mert osztálykiránduláson voltam, úgyhogy most visszamenően be szeretnék pótolni egy-két dolgot:
Az indulás előtti utolsó napon néztem meg az évadzárót.
Nagyjából tudtam, hogy mi lesz benne, de mégsem ilyennek képzeltem.

Először is: ez volt a legjobb évadzáró, mert több szálat hagytak elvarratlanul, és mind izgalmas
Legelső pár perc: Stefant imádom részegen. Egyébként neki nincs túl sok poénja, de amikor mégis, akkor nagyon nagyon nagyok!
Elena: Végre normális
Szellemek: Minden sajnálom, hogy elmennek (mármint a jókat). Csak azt nem értem, hogy olyanok, mint Jenna, Isobel és a többiek miért nem tértek vissza... pedig lett volna egy pár elintézendő dolguk.
Rebekah&Matt: cukik. Amúgy jó, hogy Rebekah elviszi (mondjuk tuti, visszatér), mert egy kicsit nekem uncsi a karakter...
Lexi: Egyértelműen Stefan legnagyobb támasza (Caroline előtt), igazán visszaírhatnák valahogy állandó szereplőnek
Ballagás: Stefant idézném, ami nagyon tetszett: "I...I don't hug..."
Bonnie: Szellemként csinált végig mindent?? Ez valami vicc
Damon: Nem igaz, hogy mindig az ő életét kell megmenteni...
Kalus: A legjobbkor tért vissza! ♥ Egyébként nagyon aranyos Caroline-nal. Én amúgy a csaj helyében megöleltem volna. Most azon gondolkodom, hogy akkor ő vissza se fog térni, csak az Originals-ban? Ne már!
Elena&Damon: Felőlem... Azt olvastam, hogy Elena ugye Damon választja, amit egy csókkal bizonyít (vagy ilyesmi). Úgy gondoltam, hogy rituálé szerűen ott áll a két Salvatore, és ő Damonhöz sétál oda. Mondjuk így tisztességesebb volt.
Stefan: Ennyire még sosem sajnáltam, de jobb neki Elena nélkül.
Jeremy: Végülis jó, hogy visszatér, de nem volt nélkülözhetetlen.
Katherine&Elena: Ez izgi lesz (I mean Katherine emberként)
Silas: Fúúú! Ez nagyon durva!!! Arra vagyok kíváncsi, hogy Stefan hogy jut ki (már ha kijut), mert nem úgy értettem, hogy jobb neki egy dobozva zárva, mint Elenával... XDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.