2013. október 29., kedd

Véééégre Gyilkos elmék!!!! ♥

Mivel már szeptember óta megy az USA-ban, igazából csupán egy döntés kellett ahhoz, hogy jobb estém legyen... mégpedig: MEGNÉZEM AZ ELSŐ RÉSZT!
Végülis mintha nem rajtam múlt volna, totál földobódtam (nem kell hülyének nézni) szabályosan ugrándoztam és tapsikoltam...
Szóval. Azért zsongtam be annyira, mert...
Azt mindenképpen tudni kell rólam, hogy bármennyire is imádom az olyan sorozatokat, amik után felpattanok a székből, és azt mondom: "még egy részt meg kell néznem", nekem a krimik a favoritok. Bármennyire is izgalmasabb nekem egy Vámpírnaplók, én a krimikhez kötődöm. Mintha az életem részei lennének.
A Gyilkos elmék még ennél is több. Ez az első olyan sorozat, aminek minden részét láttam, letöltöttem. Sőt, még annyira fanatikus is voltam/vagyok, hogy az addigi százvalahány (120-nál is több) részét 3x is megnéztem! Igen, ez tényleg fanatizmus...
Most vissza. Azt olvastam, hogy már az évadnyitó is dupla rész, ami egyenesen azt jelenti, hogy az átlagnál is izgalmasabb. Végül annyira nem lett állati (nem szeretem a téveszmés sorozatgyilkosokat), de ennél fontossab, hogy mennyire hiányzott már.
Hiányzott Morgan♥... Örök favorit. Az ajtóberúgása, a keménykedése, a vezetési stílusa, a Garciás poénjai... saját maga ♥
Nyilván a többiek is, de ő a kedvencem :)
A lényeg, hogy kíváncsi vagyok a második részre is, és nagyon örülök, hogy ilyen elhatárzásra jutottam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.