2013. október 10., csütörtök

Minden

Hát... elég rég írtam, de valami mindig elvonta a figyelmemet, vagy sok dolgom volt. Először is (akit nem érdekelnek a dolgaim, ne is olvassa tovább) még múlt előtti pénteken (szept. 29. talán) visszakaptam a szobám. Illetve kitakarítottam, miután egy egérpár beköltözött... Még azon a héten akartam valami fontosat, de már nem emlékszem. Valami lelkizős izé lehetett. Hát akkor tovább... Most hétvégén létnapos kiránduláson voltam az osztállyal. Az aztán érdekes volt... Nem meglepő, de néhány ember csak jelentős alkoholmennyiséggel a szervezetében tudja jól érezni magát. Éppen ezért olyan szinten csalódtam majdnem mindenkiben, hogy még olyan dolgok is megfordultak a fejemben, amit most visszavonnék. Pédául az, hogy jó döntés volt-e ebbe az iskolába/osztályba jelentkezni, illetve valóban olyan jó-e a társaság, mint amilyennek mindig is hirdettem... másnap mindenesetre jobb lett a helyzet, néhány személyben azért pozitívan csalódtam, és van olyan is, akiben napról napra egyre szimpibb :)))
Most egy olyan hét van, hogy: "csak éljük túl", tele vagyunk dogákkal... amúgy megleptem magam egy új telóval :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.