2013. október 13., vasárnap

1D - Wanted

Lehet, hogy csúnya dolog kirakni egyszerre ezt a két számot, de most na... A One Direction-szám kicsit régebbi, de én még csak most hallottam :$ Amúgy tényleg nagyon jó, mert az alap nagyon erőteljes, és ez a szám abszolút különbözik a többitől. Amúgy a dallam meg nagyon fülbemászó. A Wanted-ról csak annyit, hogy az WANTED. Szóval nagyjából ennyi, imádom, nagyon jó, mint a többi, jelenleg ez a kedvencem tőlük. Vicces, de ez a két szám ment tegnap egész nap a fejemben. Amúgy most gondoltam végig, és rájöttem, hogy sosem raktam ki egy 1D-számot sem... Vagy igen? Amúgy abszolút nincs bajom velük sem, a Best Song Ever-t pl. kifejezetten szeretem, meg van még jó pár, amit szoktam hallgatni, de ha választanom kéne a két rivális banda közül, akkor egyértelműen: THE WANTED! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.