2013. október 23., szerda

Okt. 23. & sorozatok

Úristen, mennyire kellett már nekem ez az egy nap szünet! Nem mondom, hogy ma is lazsáltam, de legalább nem kellett korán kelni.
Ezt kihasználtva tegnap éjszaka (éjfél és kettő között) megnéztem a Sleepy Hollow és a Pretty Little Liars első részét.
Igazából, a 4 sorozat közül, amiket most nézek (TVD, PLL, SH, Originals), az Álmosvölgy tetszett a legjobban. A PLL-t már régen láttam, de most újra megnéztem, és az a helyzet, nem nagyon keltette fel az érdeklődésemet. Nyilván, ha majd lesz több időm, megnézem, de most nem ez az elsődleges (pl. a Gyilkos elmék is sürgős). Egyik vámpíros sorozat sem olyan izgalmas, mint amilyenre számítottam. A Vámpírnaplóknál pl. a fősuli nem tetszik (pl. a Buffy 4. évadát sem néztem végig, mert nem tetszet: elballagtak a középsuliból), másrészt pedig nem tartom/tartottam jó ötletnek az ősök 'költözését'. Így pl. a Klaus-Caroline-Tyler háromszögnek is annyi. Igaz, hogy ott van most az a csávó, de Klaus mégiscsak jobb volt...
Az Originals-nál pedig el nem tudom képzelni, hogy mi lesz a babával, és nekem az is furcsa, hogy mindenki (inkább Elijah♥) állandóan a családról beszél.
Egy kicsit megijedtem, mert azt olvastam, hogy a Sleepy Hollow is olyan sorozat lesz, mint a Buffy, hogy mindig más után nyomoznak, de majd meglátjuk. Szerintem most meg is nézek még egy részt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.