2012. december 23., vasárnap

Vámpírnaplók

Hirtelen úgy döntöttem, hogy nekifogok a harmadik évadnak. Még felirattal megnéztem az első részét valamikor nagyon régen, de nem tetszett, ugyanis én nagy Stefan-fan vagyok, és nem tetszik az öldöklős énje.
Ismétlésképp elkezdtem újranézni a második évadot (az elsőt már nyáron „átismételtem”), vasárnap egy gyenge hatossal indítottam. Mivel iskola van, csak 2-3 részt nézek meg naponta.
Szerintem ez jobb, mint az első évad, főleg az tetszik, ahogy Stefan lerázza Katherine-t, és talán már Damon sem olyan ellenszenves nekem. A humora nyilván maradt, de azért Stefan sem olyan nagyon humortalan. Már emiatt megérte elkezdeni.
Azt hiszem, lett egy új kedvencem (Stefantól nyilván nem pártolok el): Tyler.
Ez a páros (S. és T.)… hát nem rondák. Hagyjuk.
Szóval mivel Tyler több szerepet kapott ebben az évadban, mondhatni, jobban felfigyeltem rá. Az pedig, hogy megtudta az átkot/vérfarkassá vált, kifejezetten jót tett neki. Sokat változott, Caroline-nal pedig aranyosak együtt.
Még csak a 13. résznél tartok, de nagyon örülök, hogy belevágtam. Igaz, hogy a Holdfényt a 4. rész után felfüggesztettem/abbahagytam, de megérte!

* Mióta ezt megírtam, sokat haladtam. Jeremy kifejezetten normális lett az előző évad után, és Bonie is jó hatással van rá... Sajnos Tyler elhúzott, de következő részben visszatér!!! (Végre)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.