2012. december 25., kedd

Top 8 színészlista (december közepe és vége)

8. David Boreanaz: Sokáig Angel-t néztem, de sajna az is rég volt. Attól még szeretem.



7. Jason Dohring: Imádom a Moonlight-ban. Szerintem nagyon jó karaktere van.
 
 
6. Alex O’Loughlin: Moonlight, egyértelműen. Már a Hawaii Five-0 2. évadát sem mutatják a tévében. De hát most átpártoltam a Vámpírnaplókhoz.


5. Shemar Moore: Mégsem biztos a helye? Sajnos rég néztem Gyilkos elméket…


4. Robert Downey Jr.: mivel a Vámpírnaplók előtt inkább filmeket néztem, tőle is sokat láttam, és mind nagyon tetszett!



3. Alexander Skarsgard: várom a True Blood 6. évadát, de sajnos még messze van. L


2. Paul Wesley: azt hiszem, egy újabb Vámpírnaplók-korszakomat élem. Nos, azért került Michael mögé, mert hiába, hogy állandó és stabil kedvencem, M. most felfelé ível (legalábbis nálam)

1. Michael Trevino: a legújabb mániám. Bocs, Alex…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.