2012. december 7., péntek

Moonlight

Újra elkezdtem, ha jól emlékszem harmadjára. Utoljára tavaly karácsonykor néztem éjszakába nyúlóan.
Jó kis sorozat, kár, hogy csak egy évad készült belőle. Sajnos többre nincs esély, mert (azt hiszem) 2008-as.
A sztori is tetszik, a szereplők pedig *****-osak. A kedvencem Josef Kostan (Jason Dohring), akinek imádom a humorát. Még össze is gyűjtöttem a legjobbakat.
Akit még mindenképp meg kell említenem, az hát ugye a főszereplő, Mick St. John (Alex O’Loughlin). Nagyszerű színész, láttam filmjeit (Ilyen a formám, minimum 4-szer) és TV-ben kezdtem nézni a Hawaii Five-0 2. évadját (egyébként, amikor az 1. évad ment még talán két éve, akkor találtam meg a filmjei között a Holdfényt).
Hű, miután először megnéztem a Moonlight-ot, utána szörnyen furcsa volt Alex rövid hajjal, de ellenkező esetben nyilván fordítva. Bár talán egy kicsivel jobb a hosszú. Viszont a Hawaii Five-0-ba az nagyon nem illene bele. Jó úgy, ahogy van…
Sok vámpíros sorozatot nézek/néztem, de ez mindig is ott volt a kedvenceim között. Nem olyan fiatalokról szól, mint a Vámpírnaplók, de nem is olyan izgalmas. És nincs benne annyi misztikus lény, mint az előbbiben, vagy a True Blood-ban.
Ami viszont nem tetszik benne, az az eltorzult. Nem értem, miért kell (majdnem) minden vámpírnak valamilyen szinten visszataszítónak lennie…
Ha meg kellene mondanom, hogy miért szeretem annyira, akkor egyértelműen azért, mert keveredik benne a két kedvencem: a vámpír és a krimi.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.