2012. december 30., vasárnap

Minden

Egy kicsit most össze vagyok kavarodva, ugyanis elkezdtem egy új sorozatot, amikor az előzőt még be sem fejeztem, és nekiláttam a harmadik számú sztorimnak.
Na, szóval. Karácsonyra megkaptam angolul és angol felirattal az Így jártam anyátokkal c. sorozat első évadját, ami így ugyan nehezen érthető, de tegnap egy és fél kettő (éjjel) megnéztem az első részét, és nagyon tetszik!
A vámpírnaplókat csak azért függesztettem fel, mert várom a megfelelő pillanatot az évadzáró megtekintésére... Valószínűleg ez az időpont egyre közeledik, mert a végén még elfelejtem, mi volt az előző részben.
Kitaláltam, hogy a második sztorim egy fanfiction lesz (egy meglévő könyv/film/sorozat szereplőiről szóló kitalált történet). Nem hiszem, hogy komoly fejtörést okoz a kitalálása...
Hirtelen felindulásból megírtam az első fejezetét egy harmadiknak, amit gyakorlatilag megálmondtam. Arra még kíváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni belőle...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.