2012. december 31., hétfő

Ééééééés évadzáró!

Nem kell félreérteni, nem annak örülök, hogy végeztem vele, hanem annak, hogy egyáltalán elkezdtem. Igazából nem akartam végignézni, mert valamiért úgy emlékeztem, hogy az 1. évad jobb (azt háromszor is láttam), pedig nem!!!
Vártam a megfelelő pillanatra, és az eljött.
Sajnos viszont valószínűleg megint nem fogom megnézni a 3. évadot, mert egyrészt most Így jártam anyátokkal-fan vagyok, másrészt pedig előre elolvastam a tartalmát és kifejezetten nem tetszik.
Egyrészt Stefan gonosz lesz. No comment. Aztán Elena és Klaus is meghal (nem mintha imádnám Klaust). Nem tudom, mi lehet az izgalmas a 4. -ben…
A hibridek nem érdekelnek, Damon a jófiú, az meg végképp nem. Az egyedüli érdekes az a Caroline-Tyler páros lehet, és a családjaik közti ellentét. Az meg Rómeó és Júlia utánzat. Mindegy, lehet, hogy a végén azt is imádni fogom.
Ez a második évad nagyon jó volt!!! Egyedül azt sajnálom, hogy Jenna meghalt, mert a temetése és alatta Johntól kapott levél volt egyedül szomorú.
Az meg, hogy Damont megharapta Tyler… Istenem, Stefan meg elmegy ezért Klausszal. Hagyjuk.
Jéééé! miután végignéztem, elkezdett érdekelni, hogy mi lesz Stefannal. Most már kíváncsi vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.