2012. október 30., kedd

TB

Mivel egész szünetben aktívan szórakozok, azzal kezdtem, hogy szombaton kiolvastam a True Blood (könyv) első részét.
Nem az olvasás a mindenem, de ettől eltekintve is jobban tetszik a sorozat. Pl. a könyvben nincs Tara semmilyen szinten, valamint (még mindig nem értem, miért) Sookie tud Eric gondolataiban olvasni, de Billében nem!!! A könyv szerint ez Bill vámpír létéből adódik, de Eric is az... Na, mindegy.
Ha már True Blood... Végre sikerült letöltenem szinkronosan is az 5. évad 1. részét. Belenéztem...
Teljesen megdöbbentem. Olyan rég néztem szinkronnal, hogy nem igazán emlékeztem rájuk. Leginkább Eric hangja sokkolt. Mint egy huszonéves, vézna, szemüveges egyetemistáé!!! Sookie és Bill hangja kifejezetten jó, és még az eredetihez is hasonlít.
Ericével nagyon nem vagyok kibékülve!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.