2012. október 27., szombat

Péntek

Tegnap volt az elsősök napja, azaz az elsősök hetének utolsó napja. Délelőtt egy kérdéssort kellett kitölteni, majd az előadásunkat kellett előadni 2x!!!! Egész jól sikerült, túl vagyunk rajta, ami viszont nyomasztó volt, az a többi osztály műsora volt. Nagy részénél még azt sem tudtam, mi akarna az a bizonyos műsor lenni, némelyiken majdnem bealudtam. Nagyon unalmas volt.

Este (késődélután) vissza kellett menni a suliba. Azt hallottuk, hogy vetkőzés (!!!) is lehet, így mindenki min. 3 réteg ruhában ment. Szerencsére nem mindenkinek kellett feladatokat csinálnia, csak az "önként" jelentkezőknek. Nagyon örülök, hogy én nem lettem kiválasztva, mert már az első feladat után átcsapott az egész gólyaavató a "jó buli" kategóriából a durvába. Végül ezt is túléltük, utána szerencsére egy normális disco következett. Az legalább tényleg tetszett. Komolyan mondom, annyit életemben nem táncoltam még disco-ban!! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.