2012. október 19., péntek

Zodiákus

Ma fejeztem be. Két részletben néztem, de sajnos túl sok időt hagytam a kettő között, és annyi sok név merült fel, hogy azt sem tudtam, ki kicsoda, és hogy került a képbe.
Úgy töltöttem le, hogy nem tudtam miről szól, de ismert színészek (Mark Ruffalo, Robert Downey Jr.) szerepelnek benne.
Én alapból szeretem a krimiket, úgyhogy én tudtam élvezni, bár nekem kicsit sok volt a két és fél óra tömény nyomozás, gyakorlatilag eredmény nélkül. Ide-oda ingázott a főszereplő nyomozó, és tényleg belekavarodtam. Összességében tetszett, és ami különösen megfogott az a zenéje. Talán a közepén is néha-néha ott volt aláfestőként, de a végén biztosan. Abszolút illik a filmhez!

Ui.: Aki nem tudná, a Zodiákus egy sorozatgyilkos volt Kaliforniában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.