2013. május 1., szerda

Kedvenceeeek

Eléggé rég voltam. Talán egy listába a mostani kedvenc színészeimről nagyjából mindent bele tudok sűríteni:

Ilyen még nem volt, de különdíj:Mila Kunis
Nagyon jó színésznő, talán ő a kedvencem. Rengeteg jó filmben játszott, és lehet, hogy övé lesz Ana Steele szerepe. Majd meglátjuk...


 
 








 
 
 5. Johnny Depp: sok filmjét szeretem, de a favoritom a Karib-tenger kalózai 1. Meg kell néznem újra!!! ♥




















4. Devon Bostick: Hatalmasat alakított az Egy ropi naplójában. Több filmjére is kíváncsi vagyok...
















3. James Franco: Van neki egyáltalán nem jó filmje? Csak mert még nem láttam (szerencsére) olyat.




















2. Mario Casas: A 3 méterrel a felhők fölött c. filmben is jó volt, de most elkezdtem nézni az El Barco-t (A bárka). Imádom! Ő a legjobb benne, és ami külön jó, a részek egy órásak, így kicsit korlátozni tud (nem nézek meg 24 részt egy nap).




















1. Shemar Moore: Hát, igen. Az első és legnagyobb kedvenc soroaztomban a kedvenc karakterem. Befejeztem a 7. évadot, és már a 8. évad végefelé járok, csak sajnos hetente jelenik meg még csak Amerikában is. :/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.