2013. május 1., szerda

El Barco

Hát ez a sorozat állati jó!!! Nem az a nyálas latin-amerikai sorozat.
Én egyébként alapból szeretem a hajós sztorikat (Gordon Korman Sziget c. könyvsorozatát 3x olvastam ki. ÉN!!!). És hát ugye Mario Casas...
Kedden kezdtem el nézni, és az első rész után meg kellett néznem egy újabb részt. Izgalmas, vicces, szerelmi drámás... Oké, ez nem alapfeltétel nálam.
Külön tetszik, hogy egy órás minden rész, és mindegyikben valami probléma, újabb katasztrófa áll az útjukba.
Ami talán nem kifejezetten jó, bár még izgibb lesz tőle, az a lázadások. Valaki mindig áskálódik, hazudik a másiknak.
Szeretnék kiemelni néhány karaktert:
1. Ulises: Nem kérdés, hogy ő a kedvencem. Ami talán a legjobb, hogy nagyon hasonlít ez a karakter a 3 méterrel a felhők fölött-beli Hache-hez. Megvan ugyanaz a csipkelődő humora, a viccei, a kicsit rosszfiús beütés (pl. cigizik), bár azt a fülbevalót nem tudom hova tenni. Szerintem nagyon is jó a közte és Ainhoa közti "se veled se nélküled"-kapcsolat, de mégsem vágyakozik utána (Julia ugyan csak a második, de mégsem sír állandóan Ainhoa miatt). Ami viszont különbözik Hache-tól, az a hozzáértése. Nagyon ügyes, ért a hajókhoz.
2. Ernesto Gamboa: Ugye én nem szeretem alapból a gonosz karaktereket, de ő nagyon jó. Mármint a karakter lett jól megcsinálva. Nem tudunk róla semmit, csak annyit, hogy gonosz. A hulláról sem tudni semmit a kocsijában, és az is rejtély, hogy mit akar Ainhoá-tól, de valamiért képeket nézegetett róla...
3. Piti: Na, ez a fiú hatalmas! Elképesztő vicces, és valamilyen szinten szerencsétlen. Nem utolsó sorban pedig egészen jó kapcsolatban van Ulises-szel.
4. Vilma: Egyértelműen összeillik Piti-vel. Ő is hasonlít Katinához (3 metros sobre el cielo). Számomra ő is abszolúte pozitív karakter.
5. Ramiro: Eleinte ő volt a 2. kedvencem (Ulises után és Piti előtt), de bármennyire is szépek a barna szemei, nem tetszik, hogy állandóan viszályt szít, és Gamboával szövetkezik. Nem baj, még megjavulhat! :)))

Eddig négy nap alatt 8 részt láttam (mindjárt megnézek egyet), és azt hiszem, ez a legújabb kedvenc sorozatom!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.