2013. április 7., vasárnap

Zenék

Azt hiszem, régen raktam ki zenéket, úgyhogy most csokorba szedtem egy párat:

1. Sosem gondoltam, hogy én Fall Out Boy-t fogok hallgatni, és még tetszeni is fog. De hát ez a szám nagyon jól sikerült, még aludni sem tudtam tőle: ez járt a fejemben...


2. Én inkább Nick-et szeretem, de együtt is nagyon jók! ♥


3. A Black Heart-ot ismertem tőlük, de ezt most jobban szeretem


4. Emlékszem, hogy amikor először meghallgattam, nem tetszett. Viszont mára már a Break of dawn-t is leelőzte.



5. Még ha nem is a legjobb ez az Éjjel-nappal Budapest (bár én minden hülyeséget nézek, így ezt is), ez a szám nagyon jó! A szövege egészen megható, de mivel tegnap kiestek a Szombat Esti Lázból, még szomorúbb lett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.