2013. augusztus 26., hétfő

Teen Wolf 3. évad

Na, ez egy erősen furcsa értékelés lesz...

Pozitívumok: Csak a karaktereknél találtam ilyeneket.
1. Stiles: ugye a jelleméről nem kell sokat írni, mert szerencsére nem változott. viszont a külseje... hát... nem rossz...
2. Isaac: Egyre jobban bírom, + a beszolásait (pl. éppen a főgonoszről beszélnek, amikor ő benyögi, hogy: "hot", vagy ilyesmi)... és hát ő sem ronda
3. Peter: Őt se utálom már, mondjuk kicsit fura körszakállal...
4. Ikrek: Jó fejek... mármint nem alfákként... főleg az egyik (Ethan/Aiden) Dannyvel, cukik :D
5. Scott apja: Na, ez tényleg meglepett

Negatívumok: Én már semmit sem értem.
1. Szerintem már az 2. évadnál elkavarodtam, mert azt sem tudom, hogy Lydia hogy élesztette fel Petert... meg azt sem, hogy Jackson hogy lett gyík... (Lehet, hogy ez az a sorozat, amit nem kéne felirattal néznem)
2. Alfák: Az oké, hogy Derek-ért és/vagy Scottért jöttek (?), de hogy kapcsolódik hozzájuk az a lenyúzott bőrű izé (a tanárnő)?
3. Az a lenyúzott bőrű izé: Hogy az micsoda... Meg mi köze van Kalihoz...?
4. Kali+a többiek, pl. az a Dukélion vagyki: Hát fura egy karakterek, és fogalmam sincs, hogy igazából mit is akarnak, és miért harcolnak. Vigyék Dereket, és kész... vagy nem? Amúgy Kalit nem értem, miért járkál mezítláb
5. Az állatorvos: Annyi jutott el az agyamig, hogy ő nem csak egy szimpla doki... de semmi több ennél... a tesójáról(?) ne is beszéljünk
6. Lydia: "Lydia is something" WTF? Most akkor ki fog derülni, hogy micsoda, vagy marad a kérdőjel?
7. Druidák vagy mik: Na, azt hiszem, ezt vehetjük magához a történethez, amiből egy kukkot sem értek.
8. Argentek: Hogy ők minek keveredtek bele? Az tiszta, hogy segíteni akarnak, de úgy mégis... nem a vérfarkasoknak kéne ezt lerendezni?
9. Verekedés: Na, ezeken általában jót nevetek... kínomban. Azért az elvárható, hogy egy vérfarkas tudjon rendesen harcolni, nem pedig csak hörögve a levegőbe csapkodni, nem?
10: Allison nagyapja, Gerard(?): Tőle tulajdonképpen mit is akartak?

Most ennyi jutott eszembe... Az azért eléggé vicces, hogy  dupla annyi negatívumot találtam, mint pozitívumot, de nekem valamiért (az ok még számomra is rejtély) ez az évad tetszett eddig a legjobban. Mondjuk az elsőben legalább még nem keveredtek a szálak, a második pedig ugyanígy érthetetlen volt számomra... Elgondolkodtató végülis, hogy csak azokat az évadokat nem értem, amiket felirattal néztem... Szerintem egyébként megnézem a legelejéről az egész sorozatot (3 évad elvégre nem is olyan sok), és akkor majd megértem... legalábbis erősen remélem...

Ui.: Összességében tényleg nagyon tetszett az évad! Ja, még annyit a sztorihoz: valahol a 8-9. rész környékén volt az, hogy pl. Derek múltjában kutakodtak. Az amúgy hogy jött a képbe? És amúgy azt is elfelejtettem(?), hogy Cora-nak mi baja lett... De tetszik, hogy Scott lett az alfa, viszont Dereket sajnálom :/ Ja, és Peter mi a fenét ordítozott a legvégén az erdőben? Fura az a fickó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.