2013. augusztus 24., szombat

A szökés, S02

Most végeztem az évaddal, úgyhogy gondoltam, frissiben írok róla... Mivel ez abszolút spontán lesz, ki fogom még biztosan egészíteni.

Hát ugye az első évad nagyon magasra tette a lécet, de így általánosságban annyit írnék, hogy ez az évad nekem jobban tetszett. Azt ugyan nem tudom megfogalmazni, hogy miért, talán izgalmasabb volt. Ennek ellenére az évadzáróval nem vagyok kibékülve, egy sokkal nagyobb durranást vártam volna, és kevés szálat hagytak elvarratlanul.

Új pozitív/kedvenc karakter? Mindenképpen Paul Kellerman. Nagyon megszerettem a csávót, egyik kedvenc szereplőm lett. Azt nem sikerült kivennem, hogy mi történt vele a rabszállító kocsiban, csak azért tudok tippelni, mert előre elolvastam a sztorit.
A karaktereket tekintve az első évad magasan jobb. Gondolok itt az enyhén szólva csapzott dokinőre, vagy a hasig kigombolt inges Lincolnra (aki egyébként nagyon felbátorodott, ahhoz képest, hogy a börtönben még maga alatt volt állandóan), vagy éppen az "okos cselszővőből" a "kétségbeesett hősszerelmessé" vált Scofieldra.
Ugyan nem ide kapcsolódik, de ez az a sorozat, aminek a szinkronja nagyon, de nagyon jó (jobb mint az eredeti hang)!
Nem akarok minden epizódot újranézni, tehát ami gyorsan az eszembe jut:
Ritkán van olyan, hogy én sokkot kapok. Ugye a Gyilkos elmék már megedzett, és nem akadok ki egy gyilkosság miatt. Viszont amikor az a mocsok Alex(ander) Mahone (a neve egyébként tetszik) lelőtte a Kisgyereket... Na, akkor kikerekedett szemekkel bámultam a képernyőt, mert nem akartam elhinni. Nyilván pont akkkor történt ez, amikor már szerethető lett a karakter (pl. Debra miatt). Szintén ez volt a Zakkanttal, akit már tényleg nagyon sajnáltam.
Talán egyedül Sucre az, akinek nem csalódtam a jellemében (még a Zsebes is kiábrándító szerelmesként... már ha szerelmes), mert amint kimondanám, hogy "A mocsok diszn...", nem tudom befejezni, mert az jön, hogy: "Egyem a kis szívét", mivel kiderül, hogy mégsem veri át Michaelt. Amúgy őt is jobban bírtam, amíg nem találta meg Maricruz-t.
Ez az "FBI - Bill Kim - Reynolds elnök - titokzatos kopasz csávó" dolog nekem sok, és talán egy kicsit hiányzik az ügyvédek kutakodása. Mondjuk Veronicát nem sajnálom.
Egy váratlan dolog viszont az elnök lemondása, ez tényleg meglepett. És ez a Sona vagy micsoda is felkeltette az érdeklődésemet.
Mondjuk úgy, hogy a Panamába való utazás előtti rész magasan veri az első évadot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.