2013. augusztus 29., csütörtök

Képszakadás

Ennek a filmnek is az előzetesét a moziban láttam.
Az első gondolatom, miután megnéztem: "Ezek betegek"
Talán ez a film még durvább, mint a Másnaposok. Főleg úgy, hogy a szereplők itt fiatalabbak.
Egyébként nagyon tetszett (a vége után még kb. fél óráig röhögtem), néha ugyan túlzásnak éreztem, negatívumként még annyit, hogy: én is kibuktam volna, de összeverekednek a kampusz közepén egy szál zokniban??? A másik az, amikor Casey rájön, hogy az indián a kulcs. Na, akkor a fejemet fogtam, mert nagyon a Másnaposokra hajazott (poéén).
Amúgy Casey a kedvencem (szerintem egy kicsit hasonlít Mark Ruffalo-ra), talán ő testesíti meg az ép elmét a filmben. Miller se rossz, bár ő a legeslegbetegebb hármójuk közül. Oké, Jeff Chang megelőzi, csak ő csontrészeg volt, Miller viszont viszonylag józan. Ja! Még a latin csajos részt se tudtam hova tenni. Szerintem az felesleges volt... vagyis inkább sok.
Összességében ez a film jobban tetszett a Másnaposoknál, mondjuk annak az a fő baja, hogy sok bőrt akartak lenyúzni róla, így a folytatása már nagyon uncsi lett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.