2013. április 7., vasárnap

Sz.E.L.

Még mindig magam alatt vagyok, amiért Gabiék estek ki. Jó, lehet, hogy nem ez volt a legerősebb estéjük, de könyörgöm! Nem véletlenül álltak a második helyen.  Nekem pl. a disco-juk nagyon tetszett. Oké, még ez is szubjektív. De ők legalább tudnak táncolni! Szilvesztert pedig úgy juttatják tovább, hogy egyetlen olyan táncot nyomott le, amiben csinált is valamit, egészen pontosan hülyét csinált magából.  Viszont, ha ettől eltekintünk, rá kell jönnünk, hogy ennek az embernek köze nincs a tánchoz!  A legszörnyűbb az, hogy ha kiestek volna, akkor is úgy jutottak volna el a 4. helyig, hogy olyanokat ejtettek ki, akik sokkal jobbak voltak náluk.
Egyébként valami tényleg más volt. A szünet nekem is bezavart, például nem néztem meg újra az egész adást, és még mindig le sem töltöttem. Nem vagyok túlzottan babonás, de mindegy. Eléggé furcsa, hogy én előző este azt álmodtam, hogy Tóth Gabi és Szilveszter jut el a döntőbe, de az utóbbi nyer. Talán még a tudatalattim is attól félt, hogy Szilveszter ellen alul maradnak. Már múlt héten is rezgett a léc, még akkor is, ha nem a továbbjutás sorendjében mondták a neveket, de éppen jutottak tovább. Emiatt félve is néztem a műsort, éreztem, hogy most nem kapnak annyi pontot, mint a múltkor, van esély a kiesésre. Abban azért bíztam, hogy nincs azért ekkora igazságtalanság. Hát, mégis van.
Most Robiról nem írnék túl sokat, talán annyit, hogy remek koreográfiákat tanított be, és még irtó jól tud disco-zni is!!! A legjobb…
Már csak azt nem értem, hogy az első élő adásnál a rendező, vagy kicsoda miért mondta Lilunak, hogy ez egy táncos műsor? Úgysem az jut tovább, aki a legjobb (oké, Varga Iza se semmi, de ő a Barátok közt miatt nagyon népszerű). A másik meg, minek pontozott a zsűri? Senkit sem érdekel a véleményük, úgyis a nézők döntenek, még holtverseny esetén is.
Végső dühömben arra jutottam, hogy nincs értelme ennek a műsornak, még ha imádom a táncokat és a szép ruhákat. Ezt tényleg nem a sértettségem miatt írom, ugyanis szerintem tényleg így van: EZ A MŰSOR EGY VICC.  Csupa nagybetűvel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.