2013. április 3., szerda

Films

Még vasárnap LB-mnél megnéztük a Másnaposok 1-2-t. Hát az hatalmas film! Nekem a kedvencem Bradley Cooper (bár meg kell jegyezni, természetellenesen kék a szeme). Szerintem az első rész jobb, ugyanis a másodikban már lehetett tudni, hogy akkor jön rá a doki, hogy hol az elveszett személy, amikor Phil felhív valakit. De a Las Vegas-os mindenképp nagyon jóóó! Szakadtunk rajta.

A másik film/filmsorozat amit láttam, az a Ropi Naplója 1-2 (a második részt most fejeztem be). Húgom egyik kedvenc könyve, és úgy gondoltam, megszerzem neki a filmet. A haramadik részt is megtaláltam, és úgy voltam vele, akkor én is megnézem, hogy azért mégis tudjam, mit adok neki. És meg kell, hogy mondjam, nagyon tetszik! Azt ugyan hozzá kell tennem, elröhögtem a vicces részeken, de nekem a kedvenc karakterem mégiscsak Rodrick... Lehet, hogy új kedvenc?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.