2013. március 16., szombat

Vegyes

Nos, elég rég írtam, úgyhogy akkor vegyünk mindent sorjában:
Végre elkezdődött a Forma 1!!!! Alig bírtam kivárni, bár az eső miatt elhalasztották éjjel háromnegyed 1-re (!!!) úgyhogy most éjszakázhatok, pedig ez még "csak" az időmérő lesz.
A Barca továbbjutott a BL-ben, aminek nagyon örülök, mert necces volt.
A sztorihoz egy szót sem írtam, nincs ihlet, úgyhogy majd valamikor.
Elkezdődött a Szombat esti láz is, de mivel nincs RTL 2-nk, ezért csak csütörtökön tudtam visszanézni. Azt kell, hogy mondjam, imádom! Markó Robi ♥♥ Egyébként Tóth Gabinak és Varga Izabellának szurkolok.
Nickelback-fan lettem, szeretnék menni a koncetre...
Úgy döntöttem, hogy a F1 előtt nem megyek el aludni, ezért most (5 perccel ezelőtt) fejeztem be a Ted-et. Óriási az a film!!! A főszereplő csávó (a színész) nagyon jó, a maci pedig nagyon vicces.
Előtte sikerült megküzdenem az Ízek, imák, szerelmek c. filmmel. Érdekes volt, tetszett is, főleg az Olaszországos rész. A hangulata fogott meg a filmnek, és ami meglepett, hogy a főszereplő nő iszonyúan bátor, hogy elindult. És hát ott volt benne James Franco, aki azért nem utolsó...
Erről jut eszembe, hogy moziban voltunk az osztállyal (még a múlt héten), és a reklámok alapján rengeteg jó filmet szeretnék megnézni.
A Being Human-nel haladok, megbékéltem a 2. évaddal, a legújabb kedvencem (nyilván Aidan után) a Kaszás.
Azt hiszem, nagyjából ennyi, ha eszembe jut valami, majd még írok.
Ja, és a suli pörög...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.