2013. március 3., vasárnap

Being Human - Emberbőrben

Viszonylag hamar elértem az évadzáróhoz, mert nagyon tetszik! Nekem kicsit sok a lelkizős rész, és könyörgöm!!! Minden vámpírnak/ember/bármi másnak bömbölnie kell? Oké, megértem, hogy ő maga szúrta le (mármint Aidan) a szerelmét (egyáltalán a szerelme? Ezt sem sikerült kiderítenem), de hát mégiscsak! Az sem volt túl szimpi, hogy belekeverték Celine-t, vagy kit. Ez valahogy annyira jellemző. Mindenhol feltűnik egy nő a vámpír múltjából…
Mindegy, Aidan BARNA szemeit továbbra is imádom, bár Josh-é is ott van. Tipikus „kiskutya”-szem.
A második évad két részét láttam eddig, de az nem igazán tetszik. Nekem túl bonyolult. Nem értem, hogy a hollandok, meg az a nő a lányával mit akar. Szerintem egyébként kár volt megölni Bishop-ot (már ha így hívják), mert így nincs gyakorlatilag segítsége Aidannek. Bár, azt sem tudom, hogy miért kellett megölni. Ennyire hülye lennék?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.