2013. március 30., szombat

Filmek


Prezentációt kell csinálnom a kedvenc filmemből. A probléma csak az, hogy nincs kedvenc filmem. Úgyhogy, elhatároztam, hogy filmmaratont tartok, amire a legjobb alkalom ez a tavaszi szünet.

1. Barátság extrákkal: még régebben töltöttem le, de fogalmam sincs, hogy miért. Lehet, hogy a címe tetszett, de az biztos, hogy leginkább Mila Kunis miatt néztem meg, mert mióta láttam a Ted-et, rajongója lettem. Egyébként jó kis film, de úgy különösebben semmi extra (mekkora poén).

2. Óz, a hatalmas: Ez ugyebár egy nagyon új film, de sikerült leszednem. Ezt James Franco miatt akartam megnézni, mert ő is nagy kedvencem lett. A film is jó, bár nekem az Alice Csodaországban-ra hasonlít (a Johnny Depp-féle). És az, hogy Mila is játszik benne, az már csak hab a tortán.

3. Utódok: Ezt két részben néztem meg, érdekelt, hogy milyen George Clooney. Hát ez a film nekem olyan semmilyen. Nem volt a végén semmiféle csattanó, nem ébredt fel mégis az anyuka, nem lett újra szerelmes a fickó. Hát, ez van.

4. A szingli fejvadász: Kétségtelen a legjobbat hagytam a végére. Nekem nagyon tetszett!!! Eleve, mivel kicsit krimis, nálam jól indul, de a sztori. Hú! Hát az pl. nagyon tetszett, hogy nem lehetett eldönteni, hogy Morelli gonosz vagy nem. A poénokat imádtam benne, jó a szereposztás, bár nekem személyes kedvencem Ranger (Kopó, Daniel Sunjata). 100%, hogy megnézem majd még egyszer!!!

5. Éjsötét árnyék: Érdekes film, de mindenképpen a jó értelemben. Johnny Depp a főszereplő, úgyhogy az már eleve előnyt élvez. Egyébként nekem az elején a régi részek (a múlt visszaidézése) nagyon tetszettek. A vége kissé átcsapott akciófilmbe, nem mintha bánnám. Amit én feleslegesnek éreztem, az a nevelőnő karaktere (bár a végére fontos személy lett), de az, hogy a kiscsaj vérfarkas??? Mégis minek? De alapból jó kis film.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.