2012. november 26., hétfő

A lány és a farkas

Szombaton néztem meg. Újra. Nyáron már láttam, és akkor is tetszett, de sajnos (vagy szerencsére, mert ez nyilván jót jelent,) nem tudtam elfelejteni a cselekményt.
Jó a sztori, és hiába, hogy láttam már, nem zavart. Kicsit sem untam. Néhány rész mondjuk kimaradt.
Sajnos mégis beárnyékolta a filmnézést, ugye, hogy tudtam, ki a vérfarkas. De amikor először láttam, gyakorlatilag a végéig fogalmam sem volt róla.
A másik bajom az volt, hogy sajnos a végén nagyon elcsúszott a szinkron, bár ez már nem lényeges.
A színészek nagyon jók, főleg a két pali. Megértem a csajt, de mégis sajnálom a szőkét (asszem Henry… vagy Harry? Mit tudom én).
Jó film, biztosan megnézem még újra, de nem túl hamar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.