2012. november 26., hétfő

Akarlak!

Miután nagyjából végigbőgtem a ’3 méterrel a felhők fölött’ c. filmet (nekem még mindig 3 Schumacher. Ezen mindig jót derülök), úgy döntöttem, márpedig én letöltöm, és megnézem a 2. részét. Ez mind rendben is van, csakhogy mivel idei film, csak felirattal lehet megnézni. Sőt, még jót is tett volna nekem, legalább fejlődök...
Szóval belekezdtem, de hamar be is fejeztem. Egyrészt: a szöveg felét nem is feliratozták (biztos még maga a fordító sem értette, mit hadarnak). Másrészt: nem volt kedvem kitalálni, hogy miről akarna szólni. Gyakorlatilag ez a kettő ok ugyanaz.
Mario Casas ismét *****-os, a nőci viszont nem valami szépség (bocsánat!!! A véleményem biztos változni fog...).
Szerintem inkább megvárom a szinkront, lusta emberhez méltóan, vagy lehet, hogy nekifutok mégegyszer. Még meglátom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.