2015. január 12., hétfő

Kedves mindenki!!!

Meglepődve vettem észre, hogy valami oknál fogva hirtelen megugrott az oldal látogatóinak száma!!! KÖSZÖNÖM! ♥

Mint gondolom már észrevettétek, nagyon régóta nem használom ezt a blogot - amikor abbahagytam a szerkesztését, úgy éreztem, (az akkori) alacsony látogatottság végett nincs értelme folytatni.

Természetesen nem fejeztem be a blogolást, akit esetleg érdekel a könyvek, filmek és sorozatok témájára korlátozódott ÚJ (vagyis viszonylag új) oldalamat, nézzem be ide:

http://hiddenspoilers.blogspot.hu/p/utmutato.html

Előre is köszönöm! ♥

Én most újra búcsúzom, de közel lehet, hogy hamarosan újra benézek.

Addig is mindenkinek MINDEN JÓT!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.