2013. február 11., hétfő

Amikből nem elég egy...

Most, hogy ment a TV-ben a Pókember 1., és vagy huszadjára is, de megnéztem, kicsit tudtam nosztalgiázni.
Eszembe jutottak olyan filmek, amiket rengetegszer láttam:
Karib-tenger kalózai 1.: Imádom! Ebben szerettem meg Johnny Depp-et. Úgy emlékszem, egy szülinapi bulim után adták a TV-ben, akkor láttam először. Jók benne a poénok, de mégis izgalmas, nekem 10/10!
Ilyen a formám: Alex miatt néztem meg, mert akkoriban nagy Hawaii Five-0 –fan voltam. Ez talán tavalyelőtt karácsonykor történt. Végül annyira tetszett, hogy négyszer (!!!) is megnéztem.
Természetesen a Pókember 1. Soha életemben nem olvastam képregényeket, vagy ilyesmi, de a film mégis nagyon tetszik.
Ami a legérdekesebb, hogy a többrészesekből szinte mindig az első a legjobb (nekem). A legszörnyűbb pedig az, hogy bármikor, akárhanyadjára képes vagyok újra megnézni őket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.