2013. február 11., hétfő

Being Human US

Tegnap este fél 11-kor, kínomban kezdtem el nézni. Véletlenül találtam rá egy sorozatos oldalon, tetszett a címe. Arról szól, hogy egy vámpír, egy vérfarkas és egy szellem próbál beilleszkedni.
Hiába, hogy csak az első részt néztem meg (eddig), már most nagyon tetszik. (Nem tudom, hogy volt-e már ilyen sorozat, mert pl. a True Blood is egy tipikus lassú méreg: először nem tetszett, utána viszont oda meg vissza voltam érte. Oké, közben rájöttem, hogy a Teen Wolfra is azonnal ráharaptam /hehe, nem szó szerint/, úgyhogy hagyjuk)
Szerintem a legjobb a vámpír, Aidan. Sötét haj, sötét szem, mint az ében (ez szóvicc lett volna, hű de vicces kedvemben vagyok…), aminek én nagyon örülök, mert végre nem egy kékszemű vámpír pali…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.