2012. szeptember 11., kedd

SZJG

Szomban este olvastam ki a Szent Johanna Gimi 3. részét. Hát... Eleve nem szeretek olvasni, és a hosszab könyvektől pedig irtózom, ezért majdnem mindent maratoni idő alatt "végzek ki". Nem mondom, hogy ezt a könyvet is két nap alatt fejeztem be, hanem pontosan 3 hét alatt. Néha sokat olvastam, néha még a könyvre sem akartam nézni. Végülis ennyi volt, kész. Szerintem elmondhatom, hogy a három könyv közül eddig ez tetszett a legjobban. Sok érdekes dolog történt, pl. a hajós téma, hogy ki mit írt és miért, Virág + Dorián, Arnold látogatása Párizsba, és ugye a távozása... Elméletileg. Persze ott van még Reni + Cortez szilveszteri ügye, és a háttérben ugyan, de Viki is.
Kíváncsi vagyok, mi lesz (a nagy rajongóknak, már van) a következő részeben, de még mindig nagyon idegesít néha Reni viselkedése!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.