2012. szeptember 11., kedd

"... az szamárság lenne, mert akkor a tényeket igazítanánk a teóriához, nem pedig a teóriát a tényekhez."

Ma fejeztem be a Sherlock Holmes film első részét. Nagyon hosszú volt, de nem sok, két részletben néztem. Nagyon tetszett! Robert Downey Jr. fantasztikus! Sosem volt a kedvencem, mondjuk nem is igazán láttam a filmjeit, de most már határozottan kiváló színésznek tartom! Jude Law Watsonként is remek volt, de hát Sherlock Holmes mégis Sherlock Holmes...
Néha ugyan elvesztem a részletekben, leginkább a barna hajú nő megjelenését nem értettem. Gondolom a nézők hergelése érdekében hagyták ki azt, ahogy Holmes összerakja a dolgokat. Ezt ugyan a végén bepótolták bejátszásokkal, de nehezebb volt visszakövetni, hogy mit, mikor, hogyan. Másrészt viszont rejtélyesebb volt.
A végén a stáb kiírásánal a jelenetek rajzzá alakulása... valóban, mintha régi rajzok lettek volna...
A díszlet pedig fantasztikus volt! Én nem tudom, hogy hol forgatták, de egy az egyben a korabeli Londonban játszódott a történet. Az épülő Tower Bridge... na, az 6 csillagos!!!
Úgy érzem, egyszer-kétszer még újranézem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.