2012. augusztus 13., hétfő

Olimpia

Hát... ennek is vége:((((
Vége az utolsó, 16. napnak. Igazán sajnálom, mert ez volt az első olyan olimpia, amit igazán végignéztem. Minden nap leültem a tévé elé, és majdnem mindent végignéztem.
Remek volt a nyitóbuli, bár a végére már majdnem elaludtam. Szinte csak a parasztnénikre (bocsánat a kifejezésért) emlékszem a faluból (még az elején). Pechemre pont nem vettem észre a magyarok felvonulását, pedig a tévé előtt ültem. Azóta sem értem, hogy miért nem kiáltozott a kommentátor...
A záróbuli pedig fergeteges volt, bár fél egykor már a végét kívántam. Szerintem hosszúra sikerült a versenyzők felvonulása. Viszont a fellépők... Le a kalappal előttük, nagyon jók voltak.
Emeli Sandé, Petshop Boys, One Direction, George Michael, Jessie J, Taio Cruz, Spice Girls, a Queen, és a többiek. Mind, egytől egyik óriási bulit csaptak!
És természetesen a magyar versenyzők... Csodálatosak voltak, mindannyian remekeltek, büszkék lehetünk rájuk! Az éremtáblázat 9. helyén végeztünk (vagyis egyértelműen végeztek): 8 arany, 4 ezüst, 5 bronz éremmel. Név szerint:
Arany: Szilágyi Áron, vívás
            Gyurta Dániel, úszás
            Berki Krisztián, lólengés
            Pars Krisztián, kalapácsvetés
            Férfi kajak kettes: Dombi Rudolf, Kökény Roland
            Női kajak négyes: Szabó Gabriella, Kozák Danuta, Kovács Katalin, Fazekas Krisztina
            Kozák Danuta, kajak
            Risztov Éva: úszás
Ezüst: Ungvári Miklós, cselgáncs
           Lőrincz Tamás, birkózás
           Férfi kajak négyes: Kammerer Zoltán, Kulifai Tamás, Pauman Dániel, Tóth Dávid
           Női kajak kettes: Kovács Katalin, Dusev-Janics Natasa
Bronz: Csernoviczki Éva, cselgáncs
            Cseh László, úszás
            Módos Péter, birkózás
            Dusev-Janics Natasa, kajak
            Marosi Ádám, öttusa
És pontszerzőink:
Férfi kézilabda válogatott, Hosszú Katinka, Gyurta Dániel, Női vízilabda válogatott, Hatos Gábor, Karakas Hedvig, Joó Abigél, Harcsa Zoltán, Férfi 4x100 m vegyesváltó, Férfi vízilabda válogatott, Vajda Attila, Dudás Miklós, Csonka Zsófia, Bognár Richárd, Sidi Péter, Kis Gergő, Kapás Boglárka

Gratulálunk, és reméljük (legalábbis én mindenképp), hogy a következő, Rio-i olimpia legalább ilyen színvonalú, és eredményes lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.