2012. augusztus 30., csütörtök

Barca

Hát, mit is mondjak...
Nem ilyen reményekkel indultam neki a meccsnek.
Bármennyire is óriási Barca-drukker vagyok, be kellett látnom, hogy megérdemelték. Mintha mezt cseréltek volna, annyira jól játszott a Madrid, a védőink pedig rengeteget hibáztak. Aztán Messi a becsavarta a labdát a kapuba (Casillasnak esélye sem volt), úgy éreztem, VÉGRE!!!!
A második félidő pedig elképesztő volt. Egy gólra voltunk a Szuperkupától, és rengeteg helyzetből balszerencsésen nem lett gól.
Sokszor hallottam már, hogy "biztos bunda volt" (pl. EB-döntő), és eddig mindig legyintettem, mondván: hülyeség.
Most viszont ÉN éreztem így. Nem akarok elfogultnak tűnni (pedig jócskán az vagyok), ezért érvelek:
Már ott gyanús volt az egész, amikor az elején elmondták, hogy a bíró nyolc meccset vezetett a Madridnak, és abból NYOLCAT(!!!) meg is nyert...hát, igen. Aztán amikor egy sárgalapgyanús (csak gyanús!!!) labdaszerzés után kiállította Adrianot, majd valamelyik fehér lerántotta Messit (a labda méterekre volt), a játékvezető meg hagyta tovább... Minimum kétszer oszthatott volna ki pirosat a Madridnak, de mégsem. Vajon miért?
És egyre csak jött, és jött a rengeteg Barca-helyzet, és gól mégsem lett. Már szinte könyörögtem Messinek, hogy varázsoljon. Nos, rajta nem múlt.
Valdes hatalmasakat védett, a múlkori meccs után. Talán akkor dőlt el az egész.
Mindegy, ez "csak" egy Szuperkupa, a bajnokaságban alázzuk őket. És amúgy is, nem nyerhet meg mindent a Barca!
Rosszul fogalmaztam: valamit hagyni kell a Madridnak is! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.