2013. február 9., szombat

Boszorkányvadászok

Moziban voltunk az osztállyal. Előre tudtuk, hogy milyen filmek lesznek, de mégsem olvastam el a tartalmukat, talán ez is volt a baj.
A lista alapján a Boszorkányvadászokat választottam.
Hát... "Milyen filmre ültünk be??? O_O" - nagyjából ezt kérdeztük állandóan a másiktól az első tíz percben.
Ami nagyon tetszett, az az volt, hogy az eredeti Jancsi és Juliskából csak pár percet láttunk. És amikor megfordult a boszorkány...azonnal becsuktam a szemem. Nem gondoltam volna, hogy horrorszerű a film.
De aztán jött az akció, verekedés, amit alapból szeretek. Izgalmas volt, véres (az engem nem zavar), viszont ijesztő is néha. 3D-ben jobban élvezhető volt, viszont néhányszor ugrottam egyet.
Összességében nagyon jó film, néha még vicces! Minimum egyszer még meg kell néznem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.